مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از برگزاری کارگاه بازآموزی کار با دستگاه‌های سنجش پرتابل بهداشت محیط و سامانه سامح ویژه کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان خبر داد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لنده، مهندس نورمحمد نعمتی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح علمی و مهارتی کارشناسان بهداشت محیط اظهار داشت: «با توجه به نقش مهم کارشناسان بهداشت محیط در پایش مستمر عوامل محیطی و تأمین سلامت عمومی، برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی تخصصی از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان است.

وی افزود:در این کارگاه، کارشناسان با نحوه کار، کالیبراسیون و استفاده صحیح از دستگاه‌های سنجش پرتابل بهداشت محیط آشنا شدند و آموزش‌های لازم در خصوص ثبت، مدیریت و بهره‌برداری از اطلاعات در سامانه سامح ارائه شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده ادامه داد:استفاده دقیق و به‌موقع از تجهیزات تخصصی و سامانه‌های الکترونیکی، نقش مؤثری در افزایش کیفیت نظارت‌ها، تسریع در انجام بازرسی‌ها و ارتقای سطح خدمات بهداشتی در سطح شهرستان دارد.

مهندس نعمتی ضمن تقدیر از تلاش کارشناسان بهداشت محیط، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها، افزایش توانمندی نیروهای تخصصی و فراهم کردن زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و حفظ سلامت جامعه است.

این کارگاه با حضور کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لنده برگزار شد و مباحث تئوری و عملی مرتبط با تجهیزات سنجش پرتابل و سامانه سامح مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.

تصاویر پیوست